18 March, 2007

27.feb - Det lange døgnet

7 timers tidsforskjell merkes!!
Da jeg kom frem hadde det blitt tirsdag (jeg reiste hjemmefra 03:45 natt til mandag).
Ble invitert ut på gebursdag av Michael (bildet) som er en kollega fra Australia.
Jeg var veldig trøtt etter den lange reisen, men tenkte at det kanskje var lurt å forsøke å holde seg våken til om kvelden slik at kroppen kunne komme inn i den nye døgnrytmen så fort som mulig. Mulig det....

Michael er her for andre gang og har vært her noen måneder tilsammen. Han er en erfaren utvikler og er mentor for de nyansatte i flere av prosjektene de jobber med.

Filippinerne viser seg å være like hyggelige som jeg har hørt rykte om, og satte meg inn i lokale kulinariske retter (les: forskjellige varianter av San Miguel, samt hakkede griseører innsatt i en eller annen saus).
Griseørene var faktisk godt (jeg visste ikke hva det var før etterpå), men da de foreslo en mer eksotisk rett kalt Balut måtte jeg takke nei. Dette viser seg å være kokte egg med kyllinger som er nesten utklekt...

Mer enn 40 timer uten skikkelig søvn merkes godt, og resten av uken bar nok litt preg av dette...
Posted by Picasa

No comments: